Tack för dagen tjejer!

Åkte till skhlm med Marie & Burcu idag.. Synd att Shano inte kunde komma :/
Vaknade vid halv 9. Gick och fixa frukost, sen efteråt gick jag och duscha. Älskar verkligen morgon dusch!
Iallafall sen mötte jag Burcu o Marie vid grillen.. vi gick ner t Stationen. Burcu köpte endagskort oså. Sen tog vi 708 till Alby Centrum och fortsatte vidare till Skhlm! vi gick runt. Köpte lite saker, åt ovh hade det allmänt roligt :)
Påvägen hem var bäst! orkar inte berätta :P
Sen när vi väntade på 716 i Tumba C skulle jag skruva igen locket till burcus vatten.. Men locket flög och vad säger jag? Jo jag ba " Va?" Som om jag inte visste vad som precis hände! Iallafall dagen var grym!
Bilder kmr upp när Burcu har lagt upp dom :)
ååååh har hittat två älsklingar som jag VILL ha!
älskade skinnjacka!

'

Och älskade slitna jeansväst!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0