Svar på frågestund!

Angelica om Frågestund!:
Är dina föräldrar skilda?
Vad älskar du hos dig själv :) 
Favoritfärg?


SVAR: Ja mina föräldrar är skilda. Vad jag älskar hos mig själv? Ehm Ansiktet & kroppen :)
28 Maj, 18:58

Amanda om Frågestund!:
Sommar/ Vinter
Dag/Natt
Katt/hund ? :)

SVAR: Båda :)
Natt faktiskt :P
åååh båda är så söta men om jag måste välja.. Hund!
28 Maj, 18:55
Moa om Frågestund!:
1. Har du ett förhållande eller är du singel? 
2. Hur mycket väger du? :)
3. Vad ska du göra i sommar? 

Fin blogg!


1.Singel brud här :)
2.Sist jag kolla vägde jag 49 kg! 3. Ingen aning!
TACK!
28 Maj, 18:55
Kristina om Frågestund!:
Hur länge har du haft din blogg? 
Hun många unika läsare har du per dag?
Vilka bloggar följer/läser du?


1 Jag har haft min blogg i 1 år och 2 månader? 2. Runt 30-40? Lite i know. 3. Jag följer kompisars bloggar, Jockiboi's blogg, Hannah Widersteds och Kissies :) Samt en massa noveller!
27 Maj, 21:23
mirre ([email protected]) om Frågestund!:
Hur lång är du? vilket är din favorit kläd affär? har du några husdjur? favoritfärg? Vad skulle du göra om du vann en miljon? vad är ditt dyraste plagg? :)


Svar: Jag är 1,58 ( kort).. Gina tricot, H&M, New Yorker, Hollister, Zara och sen lite mer :) Nope har inga husjdur! Favorit färg är blå! Jag skulle ha sparat en massa till mig själv. Resten skulle jag gett till familjen, Nära vänner och välgörenhet!  Dyraste plagg vet jag inte!

26 Maj, 15:30
Sara ! :)<3 ([email protected]) om Frågestund!:
vinter/vår/sommar/höst
varmt/kallt
semester/hemma
facebook/blogga
läsa bloggar/blogga


Svar! : Sommar/vår/ Vinter :)
Varmt! 
Semester ;)
Föredrar att blogga ;)
Både och :)
26 Maj, 00:00
Sarah - Adopterad ifrån Senegal om Frågestund!:
vad är det bästa & sämsta som har hänt dig?:)


Svar: Det bästa som har hänt mig är nog att ha kommit till världen och fått träffa en massa underbara människor ! Det sämsta som har hänt mig är nog min barndom? Önskar att jag kunde fått en bättre men...
25 Maj, 14:43
Elefantnytt om Frågestund!:
Vad är dina framtidsdrömmar? Hur kommer du vilja bo? Ska du ha husdjur? Vad vill du jobba med? Vad är din favoritfärg? Vilken film är di favorit? Vilken är den sämsta film du sett? Choklad eller vanilj?
Chips eller godis?

Händer idag?


SVAR: Att få ett så bra liv som möjligt! Kommer vilja bo i LA i ett lyxigt hus med tre underbara barn & en bra man! Yes det ska jag! Jag vill jobba med skådeseleri! Blå. Har ingen favorit film :) Den sämsta filmen jag sätt vet jag inte ! Choklad! ♥ Godis :)
25 Maj, 12:48
Victoria - Foto och Vardagen om Frågestund!:
kommentera gärna när du skrivit ut frågorna :)
vad är ditt bästa sommarminne?
Varför bloggar du? :)
SVAR: 1. När jag var i Spanien 2. När jag var hos min bästavän hela sommarlovet!
Jag bloggar för att jag tycker att det är roligt & för att senare kunna läsa en massa minnen :)
25 Maj, 07:25
ping lowhngren om Frågestund!:
hur länge har du spelat gitarr? ;D
SVAR: Jag spelar inte Gitarr :/ Men jag har alltid velat och jag älskar själva instrumentet!
24 Maj, 23:11
Caroline ♥ om Frågestund!:
vad är din favorit parfym ? :)

sv; åh tack så jätte mycket söta du :D
SVAR: Min favorit parfym är Justin Bieber- Someday! :)


SVARAR PÅ ANDRA KOMMENTARER SEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0