Söndag, Seg dag!

Sorry har inte uppdaterat på två dagar tror jag? Nåja jag berättar om min Lördag & Söndag..
Lördag: Vaknade vid 10 något sådant. ÅT frukost, var barnvakt och allt det där. Sen vid ungefär halv 2 började jag klä på mig.Eller jag skulle men jag kunde inte bestämma vad jag skulle ha på mig! Så det tog ungefär en halvtimma.. Sen åkte jag och Mamma till mammas kompis som bor i vårby. Sen kom det lite mer folk. Jag dansade, Va ute, träffade amie en snabbis o träffade jaanas ex. Med jaana såklart :P
Iallafall ehm sen skulle hon öppna champange flaskan. Och ett glas gick sönder... haha!
omg ni skulle sätt minen jag gjorde när jag smakade! Fyfan vad äckligt smakar ju fan öl! Nemen jag drack inte såå mycket himla mycket. Kanske lite lite mycket för mig.. Eftersom att jag började garva åt allt och alla !
Men sen skulle dom dra till ngn pub i vårby.. så jag o Jaana följde med pappa och jobba fram till 05:00 något sånt?
Fyfan vad jag är trött alltså! Men det har varit en rolig helg faktiskt :)
Och JAG har inte haft tid att plugga... Fml! :(
Och jag har inte hunnit att sola... -.-'
Iallafall hur var er helg? Btw hinner inte svara på kommentarerna idag.. Maybe 2morrow!
Ska försöka lägga upp gårdagens outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0