Tack för allt igår!♥

Hade en grymt rolig kväll igår! Kommer lägga upp bilder o videon såfort Burcu har lagt upp allt på sin blogg! :)
Nästa vecka är det ännu en fest som gäller whoop! :D
Kan väl ta och skriva lite om dagen?
Drog hemifrån skolan vid 12 gick hem borsta tänderna osv. sen tagga jag till tandläkaren. Han bytte bara båge i övre käken för typ den jag hade innan behövdes inte längre eftersom att mina tänder har blivit bättre (Dvs flyttat sig) så det var en bra nyhet. Sen tänkte han byta i nedre käket men han hade inte tid och jag höll på att somna.
Iaf jag kom hem bytte snabbt om, sminka mig osv. Sen mötte jag Marie vid hennes gård och vi båda gick till Burcu.
Marie drog vid 9. Hennes bror o pappa mötte henne. Och Burcu och hennes mamma skjutsa hem mig. Vi bor en bit ifrån varandra.

Det var synd att dom inte tog bort tandställningen i nedre käket. För jag vill ju ha piercing. Men jag får väl vänta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0