Sugmärke på pannan?

Var en rätt så chill dag idag... Jag och Marie drog hem till henne såfort vi kom till skolan pga att vi missuppfatta en sak. Vi kom fram till skolan runt 10:10´. Det var så att de som inte hade omprov i matte fick sovmorgon. Men ja vi missuppfatta ju själva saken. Så när vi kom till skolan blev Maija lite arg .. Aja.. Nog om det. Hade So prov och det gick bra, hoppas på ett C men jag ska inte säga så mycket :)
Hur har eran dag varit?
OCH juste! Igår fick jag en sugmärke mitt i pannan! Tack vare en liten gul sak. Så har gått runt med det i skolan framtill No lektionen då jag kom på att jag kunde ha luva! (Y)
Ungefär såhär ser det ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0