Har du gett upp det du kämpade för,var det inte ens värt att kämpa för!

Tjenix fenix! Sitter och lyssnar på musik och kollar runt lite på nätet.
Fick reda på att hela skolan ska byta skola efter sommaren också pga av renoveringen som kommer ske i högstadiet. Fast dom är klara när jag har gått ut 9an? Roligt -.- Kommer ju inte få se hur den ser ut då! Men såklart ska jag dit på besök. Men vi får söka till några skolor. Så jag ska söka till någon av mina 2 alternativ tillsammans med Burcu, Shano och Marie. Hoppas bara att vi kommer i samma klass och skola. Kan inte fatta att det bara är 4 månade kvar i den skolan jag nu går i. Lite sorligt faktiskt. Tänkte gå ut nian här men så blir det tydligen inte. Då skulle jag ha gått i den skolan i 6 hela år! men istället får jag ha gått här i 4 år, haha!
Men det blir nog bra ändå förutom att man inte får se de andra längre.. Beroendes på vart dom börjar.

Aja men jag hoppas på att jag blir duktigare i skolan då och att det blir roligt :)
Mitt öga.. Fast den ser inte ut så egentligen. Har grön ögonfärg. Kan lägga upp någon dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0