100 frågor!

1. Hur gammal är du om fem år? 18

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? mig själv. Var inte i skolan idag.

3. Hur lång är du? Sist jag kolla var jag 157

4. Vilken är den senaste filmen du sett? M.I.B 2(Men in black 2)

5. Vem ringde du senast? Burcu

6. Vem ringde dig senast? Marie ( Fredags)

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? :)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? Några sekunder sen

11. Vilken ögonfärg har du? Grå/gröna

12. När vaknade du i dag? Halv 9

13. Vilken är din favoritjulsång? -

14. Vilken är din favoritplats? i ngns famn, Närhet (A)

15. Vilken plats föredrar du minst? Mörker

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Filmbranschen? (Skådespeleri)

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Spöken osv ^^

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Burcus fest i fredags ;)

19. Hur stor är din säng? Inte vet väl jag?

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Pjyamans

22. Hur många kuddar har du i sängen? två

23. Hur många landskap har du bott i? ett

24. Vilka städer har du bott i? ett, Stockholm

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor

26. Är du social? ja ibland

27. Vilken är din favoritglass? Magnum!

28. Vilken är din favoritefterrätt? ingen aning

29. Tycker du om kinamat? nej

30. Tycker du om kaffe? Cappucino (stavning??)

31. Vad dricker du till frukost? Te,Oboy eller juice

32. Sover du på någon särskild sida? höger,vänster och mage.

33. Kan du spela poker? Ja, Eller snarare kunde

34. Tycker du om att mysa/kela? Jaa (A)

35. Är du en beroendemänniska? Nej, Eller vad menar du?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Tyvärr inte

37. Vill du ha barn? ja, när jag är äldre

38. Kan du några andra språk än svenska? Finska, engelska och spanska. Pratar dock inte flytande finska och spanska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Vänner,Familj, shopping

42. Äger du dyrbara smycken? Räknas halsband som man fått av farmor? (äkta)

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? One tree hill(brukade kolla) O.C, Vampire Diaries och några fler

44. Kan du rulla med tungan? haha nej!

45. Vem är den roligaste människan du känner? mina bästavänner

46. Sover du med gosedjur? nej

47. Vad har du för ringsignal? vibration

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Inte vad jag vet :)

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Ingenting

50. Flirtar du mycket? Nej.. Eller kanske :P

51. Kan du byta olja på bilen? vilken bil ?S:

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Har ingen bil..

53. Vilken var den senaste boken du läste? sist jag läste en bok var väl i Januari- Februari. Men det var nog Eva och Adam på finska.

54. Läser du dagstidningen? Ibland

55. Prenumererar du på någon veckotidning? No

56. Dansar du i bilen? haha nej, sjunger helst med till låtar.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? IDK

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? ett hjärta och lite texter

59. När var du i kyrkan senast? Vet inte

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Går i högstadiet :)

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Har inte campat..

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Ingen aning

63. Vad lyssnar du på just nu? Love me for me- Cher lloyd

64. Har du varit med i tidningen? Nej, tror inte det

65. Vad är det konstigaste du ätit? kycklinghjärta.. EAK!

66. Vem såg dig naken senast? Ingen, jag när jag duscha? :S

67. Vad är det för färg på din tandborste? ena vit, andra röd och hos min bästavän blå? :P

68. Hur imponerar man på dig? Jadu, genom att vara äkta, finnas där, Social, rolig och en som kan få min uppmärksamhet, ingen aning. Med såna här människor kan jag se en bra sak i mina ögon :)

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Någon av mina närmaste vänner.

70. Har du någon piercing? Nej men vill ha!

71. Din största vinst? Livet

72. Civilstånd? Singel!

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Åh.. Några bloggar om Justin Bieber noveller, Kompisars bloggar, Facebook, google och Youtube.

74. Är du fåfäng? Njaaee. Vet inte riktigt.

75. Ångrar du någonting du gjort? Ja.

76. Hur gammal är din pappa? 36

77. Vilket är ditt drömjobb? Skådespelerska!♥

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Jag tror det men är inte säker.

79. Vad har du haft för husdjur? Hund,ödla,fåglar, fiskar och kanin

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Nej, för det är väl något som är hemligt. Om jag berättar vet dom ;)

81. Svär du ofta? Bara när jag tappar något, Råka slå mig någonstans eller är arg. Fast jag svär på finska..

82. Sverige när det är som bäst? Sommarn... Eller va? jag förstod inte.

83. Kan du åka slalom? hah nej!

84. Vad har du ätit i dag? Pizza till middag och sen frukost imorse.

85. Vad har du för utbildning? Vet inte än. Får se om något år :)

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Hela kroppen förutom benen/Låren

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Benen/Låren

88. Vilken är din bästa egenskap? Jag hoppas att det är att jag är en bra vän.

89. Vilken är din sämsta egenskap? Att jag ibland inte tänker, Får ibland dåligt självförtroende osv.

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? -

91. Saknar du något/Någon? ja faktiskt.

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Jag kan direkt inte säga att det är viktigt. För tänk på dom i de fattiga länderna som inte kan fira födelsedagar. Synd om dom. Men visst kan det vara roligt? :)

93. Vad gör dig ledsen? När saker inte är som det borde vara. När vännerna eller familjerna är ledsna.

94. Vad gör dig glad? Att se mig och folk glada. Att veta att saker och ting är bra i livet när det är det.

95. Har du varit gift eller förlovad? Inget utav dom.

96. Vad ska du göra i helgen? Fest på fredag, Resten av helgen ingen aning.

97. Vad är det knasigaste du gjort? Det finns mycket.

98. Vad har du för laster? Laster?

99. Vem är din förebild? Miley Cyrus var min förebild när jag var yngre men nu har jag typ ingen.

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Gå och dricka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0