Utan er vore jag ingenting! Älskar er!

Du är inte vem som helst. Du är en sån vän som ingen annan kan hitta, För det inte finns någon som du!
Vi har samma sinne för humor, Mat, Klädstil och lite annat skit !
Du vet att jag älskar dig så jag behöver inte säga det. Men jag gör det ändå
Jag älskar dig!
Har fan ingen aning om vad jag skulle ha gjort utan dig SoulSis !♥
En bild från igår. Vi hade allmänt tråkigt så vi sminka oss till två idioter! Sexiga va? :)
Marie!:
Vad kan man säga om dig?... Vi har känt varandra i 2-3 år och nu är vi bästavänner!
Är så stolt över att ha fått träffa en dunderbaar & galen brud som dig. Vi klickade såfort vi börja umgås.
Jag kommer alltid att finnas vid din sida. Kommer finnas där när du behöver mig som mest!
Du har ett underbart utseende så man smälter! :O
Jag älskar dig och hoppas att vi alltid kommer ha den kontakt vi har idag! Puss ♥
Inte direkt världens bästa?
Burcu:
Hah wow.. Vet inte vad jag ska säga?
Du är en underbar Turkiii.. Man kan lita på dig & allt det där!
Är så glad att du finns i mitt liv! Kan ibland bli lite irriterad på dig. Men det går över right?
Vi har grymma minnen med varandra. But trust me. Det här är bara början :)
Seni seviyorum (stavning!!) ♥
Shano:
Först av allt.... Du har en grym & otroligt vacker sångröst! Du är rolig, vacker, glad !
Vi har tjafsat många gånger men ändå blivit vänner igen. Och oavsett om vi någonsin förblir vänner eller inte. Har jag kvar massor med minnen med dig och kommer alltid älska dig NO matter what!
Jag är glad över att du kom in i mitt liv.
Älskar dig min blivande Hollywood sångerska! ♥
Funkade inte med ngn annan :( Shano står bredvid mig. Ingen perfekt bild heller men kööör bara!
Ps sry marie om du e med :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0