Andra sidan.

tjabbaa miss tjockis is heere! har käkat massa fett saker idag. Drog till en Pizzeria med familjen,grannarna & kusinerna. Vi käka där. Åt ba 3 pizza bitar? Inte mycket men blev mätt. Sen drog alla till gården och bara chilla där u know, alla barn åt pigelin. Gav typ hela till mamma jag mådde illa så oorkade inte äta.. Sen kom alla in och för typ en timme sen åt jag fetaste tallriken med glass & chokladpudding. Känns som att jag snart kommer att rulla. Neeh min mage är platt & fin :) typ?.. kan en mage va fin?.. Aja skitsamma bjuder på nyytagna bilder + låt förfan! :)
 
omfg. man kan se munsåret jag har.. Omajgad.. mamma köp munsårs plåster tack :* inte för att du läser min blogg men.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0