Hejsan! :)

Hääjsan bloggen. Det var ett tag sen jag bloggade på "riktigt". Men jag har haft lite mycket plugg att göra. Proven/ läxorna strömmar in oså. Egentligen borde jag plugga. Omprov i No/ Kemi. Hahah vill ni veta vad jag fick för poäng?
6/ 44! riktigt lyckat va? Men tror att jag ska skippa omproven kommer ju ändå att få ig om jag inte pluggar nu och inte får in något i hjärnan. Det kommer jag ändå inte få så det spelar ingen roll.
Aja ehm. Dagen har varit bra. Lite lugn så att säga. Hade sovmorgon till 10:10 fett chill ♥
Jag funderar på att ta och plugga nu istället i både no och engelska. Har glosor och jag vet inte vad. Sen tänkte jag fixa design till bloggen, fixa smileysar också! :D
Vi hörs. ska försöka skärpa mig. Men har en novell att ta hand om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0