2012!

Kan helt ärligt inte fatta att det är 2012! :o
Men jag vänjer mig snart.. Har även kommit på lite nyårs löften som jag MÅSTE hålla mig till!
1. Ta skolan på allvar
2. Helt och hållet strunta i falska människor och inte låta de förstöra för mig.
3. Bli en gladare tjej. Eller jag är glad men positivare på livet osv
4. Träffa nya människor!

5. förändra mig.
6. Ska inte vara så mycket vid datan! Utan att hitta på någon sysselsättning.
7. INTE vara så j*drans lat.
8. försöka att ha så lite Negativa & dåliga tankar.
9. Hjälpa till hemma lite mer.
10. Vara en bra vän och dotter.
11 LEVA LIVET!

Ja.. Det var inte så mycket men de duger för att vara MIG.
Hoppas ni får ett bra start på året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0