Stan!

Okej efter skolan åkte jag till Amie... Hade Engelska prov som gick bra! :)
Iallafall efter en stund från och med då jag kom till Amie drog vi in till Stan med Amies mamma, hennes mammas kompis och sen Amies barndomsvän, hennes mamma och syster. Vi gjorde inte så mycket gick för det mesta runt osv. Sen vid burger king (Detta var lite skrämmande) så sprang det typ 3 killar skit snabbt förbi BK. Sen efter några minuter kom det in en man och typ sa " Någon har våldtagit min 11-12 åriga dotter!!" eller så sa han" jag ska våldta din 11 åriga dotter" Hanvart skit förbannad och gråtfärdig... Sen drog han ut och typ gick åt det hållet de andra killarna sprang till. Sen kom polisen de tog den där mannen... Sen när de skulle sätta in han i bilen
(Vi var utanför Bk då ) Så skriker han " jag ska våldta din dotter" Börja han säga sen han ba " Jag är fri om 6 timmar" Han börja säga massa saker. Fast de konstiga var att han pekade mot oss. Vet inte om de andra märkte det... Haha så ja... Men de kanske inte låter skrämmande men det var lite i verkligheten. Ni skulle ha sätt.
Aja kom hem för en stund sen... Gör typ ingenting just nu :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0