Du har svaret till allt, Utan att själv veta det.

Hey! Morgonen började med matte prov. De gick väl sådär fast bra. Konstigt jag vet.. Det fortsatte sen med Spanska.. Fast gruppen va med franska gruppen, vi titta på lite video klipp på youtube. Såhär allmänt tråkig lektion. Sen hade vi idrott körde basketfia! :) Och fortsatte sen med Musik och So. I So hade vi vikarie. Tre vikarien i fredags och två idag? Vad blir det imorgon haha!
Nej men när jag sluta drog jag till picasso (pizzeria) TYP! Satt där med mina två syrror och min f.d styvmamma. Käkade upp pizzan de inte orkade :P
Vi pratade om gamla minnen. som vart både tragiska & lite roliga. De tragiska var inte direkt något roligt. Men såklart inte om de är tragiska. Ibland undrar jag hur jag tänker? Aja men det var riktigt härligt att få träffa henne igen. Det var ett tag sen sist. Ne , nu ska jag inte sitta och tänka på de vi har pratat om. Utan jag ska göra den här dagen vad det du är för dag sen får jag se vad jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0