Dag 2, 3 & 4a

Dag 2 - Ett barndomsminne.
hm få se.. Har massor utav barnminnen. Men jag tar bara någon. Förut när jag bodde i vårby gård så var Amie hemma hos mig. Ehm hon typ spelade i datan och sen började hon och lillsyrran tjafsa. Så lillsyrran tog tag i Amies huvud och slog den på data skärmen. Så amie börja gråta, så jag berättade för min mamma. Sen fick lillsyrran skit och jag och Amie började as garva. Jag lovar att det där var så jäkla roligt. Har en till det var också när jag bodde här.
Jag, lillsyrran och amie skulle träffas. När vi väl kom utifrån porten började ett gäng "ungdomar" eller ja de va inte direkt ungdomar men lite äldren oss. De började springa mot oss. Så jag blev livrädd och sprang hem tillsammans med lillsyrran. Sen när vi kom hem knackade någon på. Mamma öppnade dörren då var de där barnen där. De hade sagt att vi hade kastat en vattenballong på de ifrån en helt annan port. Man ba wtf har varit hemma hela dan? :O
Iaf sen kom Amie då när mamma prata med de. Så när de gick iväg så gick vi ut. Gissa vilka vi träffa på? Jo de där barnen som kom hem till mig. De börja fråga varför vi kasta vattenballong. Sen amie börja säga nej vi har inte gjort det blabla. Sen kom en kille i sin cykel jag tyckte om väldigt mycket om då. Han "räddade" oss så att säga. Gissa ifall jag fick värsta leendet? Jag va typ dö kär i honom haha! Så jag vart lycklig hela dagen tack var det honom. Men sedan dess har jag inte träffat eller sätt honom. Det här är något av de jag kommer ihåg :)

Dag 3
- Favorit program på tv.
Favorit program är väl. O.C, Vampire Diaries, Simpsons, Scrubbs, Family guy och sen kan det finnas annat skit jag brukar titta på.

Dag 4 - Min visningsbild på Facebook& Msn.
Facebook:


Msn:
hahah lite failad. Men ser ni jag har blått på luggen? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0