Dag 13 - Min favorit årstid & varför

Min favorit årstid är väl. Sommar och Vinter
eller nej faktiskt inte! alla är mina favorit årstider.

Vår: Snön försvinner och sommaren närmar sig. Dessutom brukar det vara fint på våren!

Sommar: Värmen, Sola,Bada,grilla,Ute på kvällarna, Ha roligt,Grönan och ja allt man kan göra i sommar! Det är bara så kärlek!

Höst: Alla färger som ändras i bladen. När bladen faller ner. Ja mer kan jag inte beskriva än Mysigt!

Vinter: ÅÅH! Att kunna sitta inomhus med varm choklad och filt samtidigt som man tittar på Tv när det är kallt ute. Älska älska älska! Sen att man kan åka pulka (brukar ej göra de) och sen julafton nyår och allt det där.
ÄLSKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0