Berätta om min helg? :P

Fredag: Åkte till Amie vid halv 5. När jag kom dit körde vi lite brottning på sängen. Hon knuffa ner mig. Sedan hällde hon slime över mitt hår! Det gick tamef*n inte att ta bort! Men sen gick vi till Ica och panta flaskor och något annat. Kommer inte ihåg! XD Sen när vi kom hem igen fick hon tvätta mitt slimeiga hår sen hade vi det allmänt roligt. Kollade även på catwoman och åt chips. Sen när det blev reklam brottades vi som vanligt och såfort programmet började så satt vi och titta :P

Lördag: Vi gjorde inte så mycket? Vi gick ut med katterna vid 22.00 något sånt. Var ute typ 10 min... Sedan städade vi lite hos de. Fixade hyllorna osv. Sen gick vi till källaren 00:30 och hämta massa böcker osv. HAHA normala! Sen gjorde vi chokladpudding med grädde och bär! Mumma..

Söndag: Vi har inte gjort så mycket idag. Vi vakna vid 10 kollade på fairly old parents. Det skulle va riktiga människor men tyvärr inte...Sen gjorde vi choklad mousse.. Och efter plättar. Sen åkte jag hem med kvart i sex bussen. När jagkom hem pluggade jag! :D

Lördags eller Fredags så köpte vi choklad och Ben & Jerrys vi knappt åt av :3
Aja det här var min fina helg. Lite sådär allmänt tråkig?
Iallafall imorgon är det en ny vecka och nya dagar. Vad som händer i veckan får vi se? Man vet ju aldrig vad dagen har att erbjuda.
Nej nu ska jag sätta på lite musik och börja plugga!
Känns ganska härligt att för engångskull kunna plugga.
Haen trevlig söndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0