2gether!

Jag och Amie har bestämt att vi två ska göra piercing tillsammans! Om vi nu kommer göra det.
Men vi behöver bara godkännande av hennes mamma och min tandläkare, Alltså hon från sin mamma och jag tandläkarn. Om jag inte får ta piercing blir jag en riktig surpuppa! >.<
Men det är ju trots allt underläppen jag vill ha inte överläppen. Då borde det väl inte göra något? Aja måste se när de tar bort tandställningen i nere.
Amie kindpiercing och jag läpp! Fast vill ha tunga också, kanske gör båda? ;) Fast läketiden på kindpiercing är sjuuukt lång, ungefär 4-6 månader och läppen är bara 6 veckor typ. Det är en enorm skillnad! Men det är inte jag som ska ha kindpiercing så jag behöver inte oroa mig. Men jag har redan hittat 2 "studion" så det är great! Men ena måste man vara 14 så det e såhär... O.o
Fyller ändå år i Maj men tänker inte vänta två månade på att Amie har fyllt 14... Vi får väl se...
FAN vad vi längtar! :O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0