20 dagar

börjar med dag ett i nästa inlägg!
Dag 1
- Presentation av mig.

Dag 2 - Ett barndomsminne.

Dag 3
- Favorit program på tv.

Dag 4
- Min visningsbild på Facebook& Msn.

Dag 5 -
Vad jag gör på datorn.

Dag 6 -
3 Saker jag inte skulle kunna leva utan.

Dag 7 -
Vad jag skulle göra fall jag fick 1 miljon.

Dag 8 -
När jag var liten vad ville jag bli?

Dag 9 -
Min hobby.

Dag 10 -
Ett ställe jag älskar.

Dag 11 -
Något jag saknar.

Dag 12 -
En person jag vill träffa just nu.

Dag 13 -
Min favorit årstid & varför

Dag 14 -
Min kamera.

Dag 15 -
Favoritlåt

Dag 16 -
Ett bild jag tagit och är riktigt nöjd över.

Dag 17 -
Det bästa jag vet.

Dag 18 -
Ett ögonblick

Dag 19 -
En bild jag aldrig lagt upp.

Dag 20 -
En text jag skrivit men  a l d r i g visat någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0