48 frågor

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? typ 76..Tror jag?
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Nopp
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Amie
4. Hur lång är du? 1,58-1,59 cm
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Hellboy
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: Mobilen är dööd kan inte kolla.
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda?
9. När såg du senast din mamma? tre dagar sen
10. Icke godkänt i något ämne? vettefan
11. Mvg i något? vet inte!
12. När vaknade du idag? ehumm.. halv 5 på eftermiddan? 
13. Är du kär? Nej inte vad jag vet nu iallafall 
14. Vilken plats föredrar du minst? läskiga platser?
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? frisörsalongen.. Tror jag?
16. Hur stor är din säng? Den duger åt mig iaf
17. Vad sover du i? pjyamas eller tröja o trosor?
18. Hur många kuddar har du i sängen? två, men nu tre
19. Var har du bott/bor? off vill du veta alla ställen? Ok let's go... Segeltorp, fittja x2, Alby, vårby gård, Norsborg & nu Tumba.. Har bott i fler men kommer inte ihåg alla?
20. Tycker du om kinamat? venne
21. Tycker du om kaffe? Ja..Typ :)
22. Tycker du om te? Yes
23. Gillar någon dig just nu? Inte vet väl jag?
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Nej men vet någon
25. Vill du ha barn? ja senare i tiden
26. Kan du några andra språk än svenska? Finska(inte flytande) spanska & engelska
27. Har du någonsin åkt ambulans? Nej :)
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Båda
29. Vad spenderar du helst pengar på? kläder eller spara
30. Äger du dyrbara smycken? Vet inte.. elr kanske ett halsband från Farmor?
31. Kan du rulla med tungan? hur rulla?
32. Vem är den roligaste människan du känner? hmm.. Känner många roliga.. Men den roligaste är nog.. Amie för vi har exakt samma tråkiga humor! 
33. Vad har du för ringsignal? vibration
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? tror det
35. Kan du byta olja på bilen? Nej? :s
36. Vilken var den senaste boken du läste? ehm.. Kommer inte ihåg vad den heter xD
37. Dansar du i bilen? naah.. Åkert jag långt så sover jag.
38. När var du i kyrkan senast? ingen aning !
39. Hur många hål har du i öronen? 4
40. Har du någon piercing? Inte än.. Men snart :)
41. Har du någon tatuering? Tänker skaffa när jag är 16 ( två år)
42. Har du provat droger? Nope
43. Röka eller snusa? ingenting faktiskt..
44. Vad är ditt mobil nummer? vad ska du med det till?
45. Vad ska du göra ikväll? kväll? klockan är typ 03:51 nu?
46. Har du några syskon? yep 7
47. Vad ska du göra på sommarlovet 2012? har bara chillat hela sommaren.
48. Har du en sjukdom? Nej inte vad jag vet nu iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0