Trevlig valborg!

Tjabba! Vaknade runt 11 idag gick och sola lite i balkongen. Men sen så försvann solen och det blev ganska kallt? -.-
Iallafall resten av dagen låg vi bara och kolla på filmer som visades på tv 4. Sen senare vid halv 6-6 fixade vi oss..Mötte upp Amies pappa för hon fick pengar... Sen gick vi till grillen och köpte varsin kebab med bröd. Fick även ett smeknamn av killen bakom kassan. Namnet var nämligen Monica! :) Rolig var han faktist!
Jag måste sluta tjocka i mig massa skräpmat! Ätit det i tre dagar nu! Ni vet lördags donken, Igår kebab tallrik i heron o idag kebab med bröd? Men man lever ju bara engång, Sen kan man ju också träna bort fettet ;)
Btw jag vet inte när Amie kommer lägga upp videoinläggen så att. Men länkar såfort hon har gjort det.

Och vet ni? för fjärde gången... Jag ska göra en ny novell. Blev riktigt sugen på att skriva! har kommit på en massa ideer också! :O Ska bara fixa den lite oså innan jag länkar den på bloggen!
Juuste efter vi käka drog vi till Vårby källa. Chillade en stund sen kolla vi på den missbildade brasan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0