Leave the bad things behind you & Keep the good things.

God kväll.. Haha mobbat :P Nemen lyssnar på musik och chattar med Daniel på Skype.
Första skoldagen efter lovet. Dålig blev den inte men blev fan irriterad. Men det gick sen över, som tur :)
Sen efter skolan måste ju mina underbara vänner skrämma skiten ur mig.. Genom att lura mig med att jag hade kryp här och där. Tack tjejer! ;) -.-
Iallafall gick till Shano efter skolan med my girls. Chillade hos henne, Sen gick vi ut oså :)
Jag har inte käkat middag. Mamma sa att jag skulle göra nudlar eller ngt men jag har ingen matlust.. Typiskt mig :P
Imorgon tänkte jag göra lite hiss & diss eller veckans.... Någonting :)
FYFAN vad jag saknar mitt långa hår! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0