just dance 3

Sitter hemma hos mig med Ame och dansr just dance 3. Har inte haft lust att uppdatera på bloggen. Men nu gör jag det för att håkla e uppdaterade. Ehm igår åkte vi från Amie vid halv åtta kom hem tjugo över elr kvart över åtta sen drog vi t donke. käka där, sen satt vi där till nie? iallafall drog till vårdcentralen idag tog andra vaccinet. Mötte pappa sen efter. Ska åka till honom imorgon över helgen. Och imorn ska jag till tandläkaren vid 11 flör min tandställning gick sönder. Elr a bracket.. :-o får se hur lång tid det tar då? fan jag tänkte färga håret men jag tjocka i donken !:-( men jag ångrar det inte ^^ iallafall hur har ni haft det? :-) PS har mobil bloggat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0