Grym dag!

Tjabba, kom hem för ungefär en halvtimma sen.. Jag och Amie ska verkligen inte dricka något med coffein (stav??) så´som vi sen höll på, på vägen hem. Synd att vi inte filma för då skulle ni ha sätt våra riktiga "jag" ;)
Nemen vi gjorde tre delar på video bloggen.. Lägger upp dom sen eller så länkar jag Amies blogg sen när hon har lagt upp dom så ser ni dom där. Iallafall vi kom hem gick på toa oså. Sen drog vi ut. Vi gick till tippen o softa där en stund. Fast det var sjukt jobbigt att gå upp! Backen var ju brant som jag-vet-inte-vad..!! Men vi kom upp :)
Sen gick vi såfort solen hade gått ned. Och självklart tar Amie mina och Amandas händer o bara springer ner för backen.. Jag fick panik o börja sätta mig! :O Sen gjorde hon samma sak igen... Efter de gick vi till abans köpte dricka och godis och sen gick vi till en park och chilla där :)
O efter de satt vi en stund i fotbollsplanen. Här har ni min dag! :D'

Märker ni att de har samma färg? Alltså läsken o godisarna? :)


Bild från tippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0