Who you are-Jessie J

hejsan! Halva skoldagen var bra! Hade hemkunskap första lektionen.. vi bakade små äppel pajer.. :D
Dom var ganska goda fast blev lite illamående efteråt.. Efter det hade vi so och sen åt jag i skolan och drog hem sen.. För skulle t tandläkaren. Där gick det bra fast va där i 90 min!! Not good! förra fredagen missade jag alla lektioner för hade tandläkare kl 10.00.. Sen idag missa jag två? :(
Och imorgon äre prov som gäller! fast dom är ganska lätta ändåå men ska träna lite till + att måste lämna in matte läxorna imorn -.-
Ehm ni kommer börja få dagens outfits o såna saker när jag har fixat så att jag kan ladda upp bilder :)
Dagens låt..
Who u are- Jessie J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0