Tandiiis!

Ska till tandläkaren snart igeeen.. För en gummigrej typ gick bort? så måste sätta nytt -.-
Ska tbx t skolan direkt efter. Ska vara där halv 12 och jag e aaaassss hungrig! finns inget att äta hemma + att jag kmr missa lunchen? Ska f*nimig äta när jag kommer hem efter skolan! Dom första lektionerna va Engelska o sedan spanska just nu håller svenskan på men jag e hemma och ska strax gå!
Om jag ska erkänna så har skoldagarna varit sjukt roliga sens skolan börja O.o
Det är ju goood! :D Hoppas bara att det fortsätter så.. Om man umgås med rätt personer så har man skiit kul! haha!
Ni vet vilka ni är :*
Aja måste dra t¨get åker 11.03 fast jag måste på töööa!
Hajdååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0