svar på kommentar från bebi!

amie om Gamla bilder! :O:
Snacka om att jagä stolt av att ha en sån vacker ,underbar,söt,rolig,knäpp bästis! älskar dig !!!! ses på fredag ! :D <3
IP: 85.229.8.71

Svar:
jag är stolt över att ha dig som bästavän,fru OAVSETT om vi inte är gifta! & barndomsvän.
Du har stått upp vid min sida. Du har fått mig att le när jag har vart ledsen. Du har fått mig att bli glad istället för arg! Att vi ens klarar av att vara ifrån varandra sålänge! Kommer aldrig låta dig gå. Du e mitt allt, mitt liv. Jag skulle inte finnas om det vore pågrund av dig.För vet du vad?
DU ÄR MITT LIV! Jag älskar dig älskling glöm inte det! <3
Du går inte att beskriva med ord ens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0