Streetdance <3

Tjosan kan väl ta och berätta om min dag? :)
Jag sov över hos Amie från igår till idag.. Skulle ta bussen som åkte kvart över 7 men dom har ändrat tiderna IGEN! så fick vänta i 26 min.. Bussen kom tjugo i och jag var där tio över.. Så ja. Solen hade inte gått upp än men den va på väg :) iaf sen kom jag t skolan Halv 9.. Började 08:10 men Marie sa t Maja att jag försov mig.. Ehm Burcu kom till Caffan och följde me mig t skåpen. Sen gick vi upp t matten och jag skulle skrika t Maja att jag försov mig men jag börja hosta.. Enligt Marie o dom har jag vart hes? Men nu är det bättre! :) Förkylningen e inte borta?.. Men det gäller att klä sig varmt! Iaf efter skolan gick jag,Burcu,Marie & Shano till Tumba C. Gick runt i hm. Ica osv hittade en skit god parfym i ica! :O LOVEEE! haha ne men sen gick vi t donken o käka.. Ja jag åt i donken i fredags och idag igen..Tjockiis! men iaf senare mot dagen typ vid 17:00 blev det dans.. Lite svårt va det vid vissa grejer.. Men det var ROLIGT! och nästa vecka kmr Amie också tror jag?.. Det är rätt bra danssteg också :) Och danslärar är rolig och snäll! Iaf idag var det bara uppvärmning..Nästa gång ska vi träna dom tills vi kan! Ska träna hemma ocksåå.. Så jag kan bättre till nästa gång :) Ska nte avslöja ngt mer! Har fått hosta ocksåå! Roligt? :D ( NEJ!)
Men dagen vart bra! fast är sjukt trött kanske ska gå och lägga mig nu?
Lång dag imorgon.. plus vi har No prov och jag kan inte ett piss! glömde mappen i skolan också.. Ska fråga om jag får göra den nästa gång vi har No.. Min matte lärara tkr att jag har blivit sjukt duktig på matten eller aa att jag har utvecklas jätte mkt.,.. Vi fick diagnos idag oberredd var jag.. Men gjorde typ 12 tal på 10 min? fick lite hjälp av Nadin men ja.. Jaja ha det bra ska gå och ta hostmedicin och nässpray
hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0