Shiiit pommefrites!

hahaha världen bästa Rubrik jue? hah ne men man kan inte säga mer än att dagen var bra.. Dampa på lärarna för dom anklaga oss att ha smutsat ner i matsalen? ... Sen i So:n veckans nyheter.. Alltså det är att man ska kolla på aftonbladet osv vad som har hänt i veckan o förra veckan.. Så de e typ frågor sen Förklarar Kerstin och man ska svara p det.. Första frågan va typ Matkort? aso vad det är för "Grej" som får matkort osv för att kunna äta i donken oså... Jag skrev skola fast jag trodde fet var felså jag strök överhela ordet.. Men sen va svaret självklart rätt och det var den enda jag kunde? :O Men hon sa att jag kanske får ett poäng.. Men Annars va dagen rätt bra! :)
O imorgon är det fredag! Jag o Marie håller på att planera att vi ska göra dagen SJUKT ROLIG! med mig så går det inte att inte ha roligt! ;) Måste prata me Marie imorgon... Hon kmr bli helt FREAKEDOUT!
Jaja bloggar mer imorn...Ska t Vårby imorn igen O.o åkte aldrig förra helgen... Tänk det e redan fredag imorn? :O
jAG OCH MARIE PÅ SVENSKA LEKTIOENEN... pS HITTAT ETT SÄTT ATT LADDA UPP BILDER! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0