Party baka!

haha hejsan! jag ska sova hemma hos Amie igen till imorgon ochkommer ta bussen som åker kvart över 7 imorgon och jag börjar tio över 8 så kommer vara framme i Tumba Station vid tio i 8aelr ngt så har 20 min på mig t skolan.. Alltså minus 10 för att gå uppför den där cp backen! iaf .. Kommer få ta med mig kläderna t skolan oså.. Sen lämna ngra mappar hemma? som matte mappen.. Har matte imorn hah! tänker iaf inte säga att jag sov hos en kompis den här dagen.. Hon kmr ba men man åker hem blablbla! Jaja ska fråga Daniel vad jag har för lektioner imorgon.. Så får vise vilka mappar jag har hemma:)
ha det gött! herå <3
ooo juste håller på att baka pajer med Amie och lyssnar på Nrj blabla!
Sådär hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0