LÄXOR!!!

Gash vad lärarna bombar oss med läxor! Tror att jag har läxa i No,Matte,So,Svenska, Spanska och Engelska? -.-
So prov nästa vecka..Matte prov om 2 veckor. Svenska,spanska o Engelska läxa t imorgon? Men är ledig imorn ^^
Ska t tandläkaren, Prata om vad jag ska ha för tandställning osv... Sen ska jag åka o träffa min Obeskrivliga bästa vän!... Äntligen efter typ 3-4 veckor.. Så ska ta på den tiden i helgen att vara med henne! Kan inte träffa henne så ofta ju, Skit jobbigt ;(
Men iaf lärarna bombar med läxor.. Och har haft skit roligt i skolan denna vecka..Speciellt igår jag doooog i Engelska lektionen! fast jag o 3 till fick vara kvar efter lektionen.. Jag fick stanna för jag fick skrattanfall mitt i lektionen? dom andra jag vene...Sen fick jag, Burcu o två andra stanna efter No:n idag. -.-
Och har skadat mig skit mkt idag! hahah! Ska strax svara på en kommentar :)
Hur har era dag vart? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0