DAAMP!!!!

Innan jag börjar skriva om Tisdagen vill jag först skriva en hälsning t min data!
(O.B.S ber om ursäkrt för alla ord)
CP DATA!! DEN E SEGARE ÄN DEN SEGASTE SAKEN SOM FINNS I PLANETEN VADFAN!! 50 ÅR SENARE KOMMER ALLT MAN HAR SKRIVIT MAN HINNER ÅKA T RYMDEN OCH SEN TBX! CP DATA BREE!!

sådär.. Ehm det har vart en normal dag.. Roligt fast ändå inte. Och imorgon blir det en hel skoldag utan Marie för elevrådet ska åka ngnstans från 08.00-16:00! Men har ändå mina 2 andra snuttisar! har Hemkunskap första lektionen f*n att Marie inte e där! För Shano går i bild och Burcu jag vene?:O
Och efter höstlovet har jag bestämt attjag ska förändra HELA mig! med utseendet och allt! :)
Hoppas det blir som jag vill.. Och om jag får.
Jaja bjuder på bild om det går.. Om det nte kmr upp ngn så gick det inte!

JÄVLA CP BLOGG OCKSÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0