ååååhh!!

Aso först vill jag klaga på bloggen för att det inte går att ladda upp bilder! och jag har hur sjukt många bilder som helst att ladda upp från sommaren? Får ta och fixa det snart! ehm min jb novell går väl sådär? Har inte skrivit på hundra år! Skyller på skolan + läxor så :)
ne men ska strax logga in på den bloggen o lova dom ett inlägg imorn..
Ehm dagen vart väl sådär? för jag hann aldrig ätalunch i skolan så jag va dööö hungrig! Sen vid slutet av bild lektionen så ska jag plcoka undan vattenfärgerna o de men gissa vad som händer?
Jo christoffer och Amir fyller 2 glas vatten och kastar på mig! jag blev inte arg utan börja bara garva.. Sen sågjag kristian som står o asgarvar! så jag fyllde ett glad vatten och skulle kasta på hnm men bildlärarn kom o ba ne nej nej. Haha nästa vecka då! Lästiden va också rolig! Sen efter skolan var jag så hungrig så att jag nte ens orka stå? så Marie,Burcu& Shano hlälpte mig t vivo där dom köpte ngra kakor? jag fick ett paket med 6 kakor i och åt det dom tvinga ju mig? men iaf AAASSNÄLLA tjejer som tog hand om mig! love you guys :*
Sen kom jag hem och någon här hemma hade fixat mat t mig? så jag åt det och sen vila lite i sängen.. Har varit lite med min kusin Samantha som sov över idag också.. Hon gick me mig o MArie t skolan.. eller ja vi mötte Marie vid övergånstället.. MEn aja dagen rockade ! Tjejerna gjorde min dag!
Checka in Burcus blogg och kolla ngra bilder hon har lagt upp! ngra bilder jag tänkte lägga upp :)

http://buuurcu.blogspot.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0