Wtf/Funny day!

Wtf dagen är att: Vi hade förf*n inte simning! aso jag blev ungefär såhär  >.< innuti mig! men vi ska ha nästa vecka -.- Sen att vi hade tydligen ingen dans idag? Jag, Cynthi och Amie väntar ungefär en timme sen kommer Ingen från dansen vi ba wtf? har inte fått mejl heller! Men sen köpte Amie Cappocino fast Cynthi fick den och Amie köpte chocolate till mig och henne. Ps har slagit i huvudet 3 gånger idag! >.<

Funny dagen är att: Det har vart en rolig skoldag! Ni anar inte vad vad vi gjorde mohahah! ;)
O sen So:n skulle vi leka domstol.. Jag var vittne.. Lite svårt för mig att vara seriös när man sitter i mitten och alla stirrar? O.o haha men det var grymt roligt! men jag var intedet etnda vittnet det var två till.. Sen blev det lite tjaffs innan musiken bland tjejerna och ngn.. Men jag brydde mig inte så mycket jag typ "misshandlade" Kristian XD
aja.. Fick tillbaks spanska provet. Känner mig duktig! fick A=mvg:D
jaja ska skriva kapiterl nu gjorde inte det igår
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0