Just because I have a smile on my face everyday, doesn't mean that something is not bothering me.

Nä nu måste jag ta och vika in mina kläder till den nya garderoben.. Sedan ta en snabb dusch och efteråt blirdet väl sängdags? :)
Det låter ju bra! Ne men att sätta in kläderna kan väl ta 10-15 minuter, berondes på hur seg jag är ^^
Måste lägga mig vid 10 tiden varje kväll.. För man får ju lagom mycket sömn, och om jag inte får tillräckligt med sömn försover jag mig. Jag vaknar 06:40 eller 06:30 så jag får väl 9 & en halvtimmes sömn. Är det bra?
Men måndagar hinner jag inte göra så mkt. Slutar vanligtvist 14:50 och sen går jag hem. 5 min om jag inte går andra vägen med dom andra! Värsta omvägen. Men då tar det väl 15 min? a och sen går jag hem. Äter och byter om, snackar lite med dom andra här hemma. Sen går jag vid tio i fyra. Möter Amie i Tumba S
Sen går vi t dansen från 17:00 till 18:00 elr lite tidigare för att hinna till bussen. Sen väntar vi med Amie på hennes buss som typ kommer 2 min efter min och Cynthias buss. Sen kommer hem och äter.
Där har ni min måndag, så det kan bli lite dålig uppdatering. Men aja nu ska jag vika mina kläder.
Finns på twitter om ni vill något:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0