Cutie ♥

Lak shoo! Dagen har varit rolig, och det är ju bra.. Haha i So:n så hade vi veckans nyheter (tror att jag har skrivit förr vad det är) men iaf man fick inte titta bak för det fanns karta. Oså gjorde Shano,Marie och Burcu det o sen Kerstin sa typ 3 gånger titta inte bak! då gjorde dom de
Sen Kerstin ba Bra bella!! o det här va jag
Huh?O.o så började folk garva inklusive Kerstin! jag ba ehm okej.. xD
Sen efter skolan hade jag marie,Shano,Burcu o Amir kram kalas haha! Sen gav jag en person kram, undra om han blev glad?;) haha ne men.. Imon är det fredag och det blir spanska prov! kan typ allt men ska plugga lite till ikväll. Måste dessutom göra engelska uppgifter! + skriva klart min svenska hemuppgift -.- Det blir mycket här assoo.
Vet niii.. Ni som läser min blogg! jag har fått tandställning! :D
bara uppe.. Men har inte vågat visa det till alla. Men några har märkt tror jag.. Vet inte. Det är lite såhär inte pinsamt men aa ni fattar.. Men alla kommer nog märka snart. Och måndag ska vi ha simning! det kommer bli 7KT roligt! har redan planerat med tjejerna vad vi ska göra! :)
Iaf börjar få ont i huvet så ska sluta skriva. Ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0