<3

Dagen har inte vart någon vidare.. Hade dans idag vi satt ihop två nya steg riktigt kuuuligt var det! :)
Iaf imorn är det Tisdag sen blir det plugg plugg! Prov på Onsdag,Torsdag och fredag. MÅSTE klara dom här proven nu! Alltså
Onsdag: En del av Engelskan då
Torsdag: Fysik
Fredag: Engelska igen. Det är 280 glosor och ett helt kapitel som gäller nu!
Och fysiken från sida 2-39 roligt va? :)
BIG NO! Iaf Höstlovet kommer jag bara ruttna. Funderar på att skaffa piercing då o typ färga håret eller något? :)
Haha näe vi får se :) hah innan jag skulle duscha står jag vid garderoben och plockar fram pjyamans så kommer mamma o ba
:Kan inte du och Amie åka på bio då i höstlovet?
:Jag kollar konstigt på henne och ba finns fkng inget att kolla på
Hon: Jo och går iväg
Hade planerat saker med Amie men plr inte. Höstlovet kommer ändå bli Jävligt tråkigt! Så ska väl bara ruttna vid datan i en hel vecka.. Här fick ni ett PISS inlägg hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0