Tandläkare..

Jaa nu sitter jag hos Cynthia... Hon ville att jag skulle blogga. Så ja då gör jag väl det? :)
Följde med henne till tandläkaren idag. Dom la sån där flour ( staaavning?) på hennes tänder. Sen efteråt vänta vi på bussen ifrån Tuna till Tumba..Sen när vi kom till tumba då så såg vi Cynthis mamma .
Så åt jag hos de vi åt , köttbullar med pommes ^-^
Det var gott OwO ..
Cynthi bloggar nu


Då sitter bella på golvet och leker med Hiroki ( min hund )
Hon typ älskar den xD
Som sagt jag tvingade henne att blogga ..
Det är liksom inte olagligt att blogga eller hur ni som läser det ?
Men aa ^w^ ..Och nu myser hon med min hund xD
Men det var för idag :D
Ses då på er , Btw läs min blogg : http://thecookielover.bloggplatsen.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0