Sry för bad update.. Fel stavning!

men åkte hem till Amie o fredags & åkte hem med bussen som åkte 17.55.

fredag:
Snacka med amie sen så frågade jag henne ifall jag kunde åka till henne då sa hennes mamma i bakgrunden jaa sen när jag kom dit åkte vi t Heron City vi skulle se fast 5 men man kunde nte köpa biljetter vid kassan så vi gick t biomaterna o skulle köpa men man behövde fkng bankomat kort! O vi hade köpt snacks o cola för de va en stund kvar tills filmen skulle börja o vi palla nte köpa biljetterna först... Men vi drog t spelhallen o spela massa roliga/tråkiga spel :P Sen gick vi t bussen 21.30 fick vänta 15 min bussen va försenad! Men iaf det var en grym dag de!

Lördag: Vi satt ba hemma o dega fram tills kvällen då vi börja spela in videon när vi sjöng osv på hennes ipod.. Fett roligt de va xD

Söndag: jaa ehm vi vakna åt Bacon & Ägg :P Sen efter så börja vi "festa" satte på justin biebers låtar på högsta volym & strunta i om grannarna kunde höra :) O så hoppa vi på hennes säng o sjöng o massa annnat o hoppa runt o hennes rum :Osen så skulle jag hoppa ner från hennes säng men krocka rakt in på hennes taklampa o ramla på golvet! DE VA SKIT ROLIGT vi båda dog av garv XDD

Så det var en GRYM helg! hon kmr på Torsdag igen.. Längtar! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

SV: Såklart jag gör!! Bara om folk tycker den är bra!! :)!

2011-06-20 - 11:55:23
URL: http://biebzstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0