Sommarlov! :)

Äntligen sommarlov! men ska berätta lite..
Vaknade 06.30 hade 45 min på mig att fixa allt o så.. Sen drog jag t henne 07.20 kom dit 07.30 eller 35
Sen kom jag till henne bytte kläder och så vidare.. sen drog vi emot skolan hon glömde presenterna hon köpte t lärarna o två av de ska sluta.. Sen hadevi samling i klassrummet en halvtime typ sen gick vi ut sjöng oså..
Träffade Camilla :D sen gick vi in igen o fick pappet gav kram till lärarna o gick hem.. Gav kram t Sala o några andra. Jag, burcu & Marie gick t vårdcentralen påvägen fit tog vi bilder ^^
kommer lägga imorgon tror jag :D
Vad ska man göra idag då? :S

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

Har du någongång haft en dröm som känts som du mötte döden på ett sådant verkligt sätt?

2011-06-14 - 11:49:04
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0