B ♥ A .... 2004-03-20! 7 år med dig idag Älskling!

du är min bästa vän och det hoppas jag att du vet
du måste förstå att du är nåt speciellt
du är min egna ängel, som gud hade sänt
se mig in i ögonen, där finner du alla svaren
jag älskar dig, och i hjärtat lever du kvar än
du var den enda som fick se mig svag
skulle du dö skulle jag ge dig mina andetag
jag känner en känsla av att jag har dig vid min sida
skulle nån kriga, skulle jag aldrig sluta strida
du kan verkligen berätta vem jag är
du är mitt allt, min bästa vän,
Den enda som har tillgång till mitt hjärta är du älskling. Dina ögon tindrar som juvelerna på vackra smycken, Ditt leende & garv är det gulligaste, Men din själ, ditt hjärta & självförtroende är det bästa!. Du leker inte som andra gör, Du är bara dig själv!


Älskling idag är det 7 år sen jag träffa dig! Alla dessa år har vart så jävla bäst! Förutom då vi bråkat & blivit ovänner.
Dom här senaste åren har vart såå CRAZY! Men utan dig, vet jag inte vart jag skulle ha tagit vägen!
Kan inte beskriva så mycket om dig eftersom jag är sämst på sånt...men har en låt som kan det baby!
Den beskriver exakt allt! Du är en äkta vän som jag tänker behålla hela livet. Du har tillgång till mitt hjärta! :*

Läs texten gmn! <3

Kommentarer
Postat av: Din fru

Awww älskar dig otroligt beejb du är min halva du gör så min dag lyser upp puss på dig älsk du är det underbaraste i världen är så stolt att jag träffa di och uppfylla massa minnen med dig innan någon annan han göra det älskar dig<33333

2011-06-20 - 19:50:35
URL: http://lokiietokiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0