3 inlägg idag :)

höhö.. Iaf ska väl ta och berätta om dagen. Vaknade 07.50, gick upp tog på mig o de. Sen kolla jag på tv tills jag skulle gå o möta Marie vid vivo, Kollade på avatar i Nickelodeon ^^
Sen gick vi till skolan det var 5 kamp mot sjuorna.. Gissa vilka som vann? haha min mentors grupp o 7B!
så det blev Final.. Dragkamp! vi höll på att vinna mot 7B if någon i klassen nte skulle ha rört den där röda saken i mitten.. Men det va inte meningen! iaf vi fick tröstpris 1klubba var.. O 7B fick kex choklad. Men alla fick glass sen :)
sen efter drog ja hem t Marie vi hade skit roligt! hahahah.. Vi gick t hennes brors rum o snacka lite med honom. kolla på hans skolkatalog o kolla när han spela playstation :)
Kanske ska till henne kl 7 imorgon och fixa oss hos henne osv :) Sen SKOLAVSLUTNING ! vi börjar 09.00-10.30
Sen sommarrrlooooooooooov! :D
iaf hur mår ni då?
själv mår jag sådär för har jätte ont i mitten vid bröstkorgen :( hoppas det går över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0