Ojsan

hah har inte bloggat dom senaste dagarna, men har haft lite "fullt" upp..
Tisdags- Åkte t grönan med Amanda, Julia & amie sjukt roligt! :) berättar mer om det sen
Onsdag- Gick t stranden med Amanda O Amie och bada hela dagen..
Torsdag- Gick o bada igår med från 2-7 hoppade från bryggan också ^^ haha brukar va rädd för de men vågade!
& Såg en jätte söööt kille som kolla bak hela tiden på mig elr han o hans kompis kolla typ varannan minut :P
men iaf.. Åkte hem t Amie förra veckan fredag- måndag sen på tisdag åkte ja t henne igen o stanna där till idag ska t hennes Mormor imorn tror jag o Söndag kanske t Vårby igen... Btw fick en justin bieber tröja av min styvpappa TAAAACK!! :) & Cynthia är i spanien så finns nte mkt man kan göra? men min kusin e hos mig idag.. Hon har precis flyttat hit t tumba. Ska leka "affär" med henne nu... Hahha förresten vill mamma att jag ska va hemma några dagar men jag sa nej X)
aja hejdå Sorry för dåligaste uppdateringen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0