Laddar upp lite bilder ifall de kommer funka

Vaknade halv 9 idag. Utav att kusinen väckte mig såklart ( Tack för den) Va skit trött gjorde frukost vid halv 10 då syskonen & Styvpappa gick ut t gården. Sen fixa jag rummet som alltid, Klädde på mig och gjorde inte så mycket.. MEn sen när mamma kom hem så hade hon köpt Vanilj cola det GODASTE som finns! Har inte druckit det sens jag bodde i segertolp(Vet nte om man stavar så xD ) hahah hon måste köpa mer! :D
Sen gick vi o klippte oss.. Klippte inte så mkt, Det blev inte som ja hade tänkt mig. Men ändå tjejen som klippte mig fick bestämma hur vi skulle göra med mitt lugg haha! Men hon tunnade ut det & klippte sne lugg fast det blev ganska fint ifall man har rak lugg också :). Hon tyckte det skulle va lite jobbigt för mig att ha ganska tjockt lugg och sen ha sne lugg. Skulle ha åkt till Vårby idag med hade inget att åka på så ska åka imorn.

LAddar upp bilderna en annan gång..

Kommentarer
Postat av: StoriesbyJulia - En novellblogg

Gillar du Justin Bieber noveller? Då är min novellblogg helt rätt för dig!

Just nu håller jag på med en jättekort novell som inte har något med Justin att göra, men nästa som jag planerar att börja på nästa vecka kommer handla om Justin. Fast på ett lite annorlunda sätt.

Kika in min novellblogg om du är intresserad!

Kramar från Julia :)

2011-07-22 - 00:20:34
URL: http://storiesbyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0