Haircut

Ska klippa mig den 25 tror jag? Mamma måste boka tid först haha. Fast har ingen aning hur jag ska klippa. Har ganska slitet hår i topparna, fast vet inte om jag ska klippa uppklippt ellers så som hilary duff hade i filmen Rasie your voice o rak lugg? gaaah! ska försöka hitta bilder o ladda upp

Hilary duff frisyren:
Fast lite kortare än så :)



UNGEFÄR uppklipt frisyren :P



Ungefär sådär e uppklippt... SÅ HJÄLP MIG VILKET AV DE? :O
gillar Hilary duff frisyren lite mer men vet inte! :S

Kommentarer
Postat av: N O H A I I ♥

sv: Eller hur man kan inte välja ? :s

Hjälp?:$ haha :D

Jag tycker hilary duff frisyren(:

kram.

2011-07-14 - 21:40:09
URL: http://nohaii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0