De regnaar!

Godmorgon? haha ne.. Vad har ni läsare gjort idag då?
Själv vaknade jag halv 6 för va tvungen att gå på toa! X) sen gick jag o la mig vaknade 10.00 av att syrran kom in i rummet -.- Sen somna jag till halv 11 kolla på tv t halv 12 sen gick jag o tog frukost.. Sen har jag bara degat?!
familjen gick över t kusinerna i porten bredvid mee.. då kom kusinen också t oss snacka lite med han o så.. Familjen kom hem 14.00 jag sov från 14-15 sen har jag typ bara haft datan. Om jag ska vara ärlig har juli månaden vart skit tråkig! förutom när jag har haft roligt med Amie & träffat mina syskon. Men Augusti kommer säkert bli So much better! tänker inte säga nu varför för vill vänta lite längre fram t slutet av månaden då jag vet vilka dagar o sånt som e bestämda! :D Men kan säga att jag ska fåå tandställning haha, vad ska jag ta för färg ifall jag får välja? :)
Men ska fixa den den 17 kl 1 :)
Ha det goodie! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0