-I want it all back-

Nämn något som gjorde dig glad idag: Värmen & stranden! :)
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov
Vad gjorde du för 15min sedan: Lyssna på musik
Det senaste någon sa till dig: Nej
Det sista du sa högt: Okej!
Vad har du druckit idag: Powerking & cola
Vad var det senaste du åt: Macaroner med hamburgar kött
Vad var det senaste du köpte: lös naglar
Vad är det för färg på din ytterdörr:brun
Vad är det för väder hos dig nu: Kväll, antar att det e varmt
Godaste glassmaken: Vanilj & choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nääe.. Förälskelse
Sover du tungt: jadå!
Drömmer du mardrömmar: Det var lääänge sen? :O
Trivs du med ditt jobb: -
Favoritklädsel: Mitt egna
Favoritlåt just nu: i want it all back,goo goo dolls & superbass
Vad ser du om du tittar till höger: Amie & Amanda vid sina egna bärbara datorer :)
Vad gör dig glad just nu: Tanken av att få byta skola! :)
Vad ska du göra härnäst: Chilla med musik & mina bruuudar
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad? :)
Favoritgodis: Choklad
Kläder just nu: Jeans shorts & blått linne
Sommarplaner: Dagen kommer som den kommer :)
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du något instrument: nope
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska
Vad är viktigast för dig: Familjen & Vännerna
Är du kittlig: HAHA du anar inte!
Snarkar du: vet väl inte jag? :O
Stjärntecken: Oxen
Äckligaste insekten: Små kryp, Getingar OSV!
Längtar du mest efter just nu: Vet faktiskt inte :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0